mandag den 6. august 2012

Mandagstema: Portræt

Jeg har en onkel, der gennem hele mine fætres barndom tog vældigt kunstige fotos af dem.
Altid helt stive og opstillede. Som om de havde fået en kosteskaft i ryggen.

Den slags fotos er jeg ikke den store tilhænger af.
Det er så heller ikke en mulighed med de to krudtugler, der huserer her på matriklen. Jeg kan godt li' at deres personlighed skinner igennem på billederne.
Her kommer et par af sommerens bedste:



Øv, at hverdagen allerede kom susende. Jeg var da slet ikke færdig med at holde ferie med disse to.

3 kommentarer:

  1. Två bilder på busiga barn. Charmigt!

    SvarSlet
  2. Härliga, glada bilder..den första gillar jag massor!

    Ha en skön fortsättning på dagen!

    SvarSlet
  3. Stakkels dine fætre; mon ikke at de billeder pludselig forsvinder på mystisk vis :)

    Godt at du har nydt ferien sammen med krudtuglerne - og pøj, pøj med det forestående bryllup :-D

    SvarSlet