fredag den 3. august 2012

Sommersløvhed

... Øvkaj - jeg kan lige så godt indrømme det. Når der står sommerferie skrevet hen over kalenderen, er jeg virkelig en skovl til at få slæbt røven hen foran den der computer. Og det der med at blogge. tjaeh....

Det taler vist for sig selv.

Der gik jo så næsten lige en måned siden sidst. Hovsa. Det er da ikke fordi, der ikke er sket noget.


Vi drog afsted i Den Røde Ræser - mod noget hovedstad. Kommunens ferielejlighed med Borgen i baghaven og Nationalmuseet som nærmeste nabo. Og det gjorde godt at få Københavns Asfalt under sålerne.

Og der blev set, og leget turist (ungerne skal da også ha' stået i kødrand og set nationalsymbol), og der blev hilst på Pjerrot og brugt penge. Og set sære ting fra fjerne land i store montre. Og hørt gammelmands-jazz i Nyhavn! Og altså!

Der blev så ikke nået alt dette, vi ville, da vi returnerede til Flækken. Men Anders fik da næsten tæmmet Tidselbæltet - formerly known as Forhaven. Og så fik jeg endelig snøvlet mig sammen til at planlægge det der bryllup.

Hastværk er lastværk. Og Giv tiv. Og ikke stresse. Og alt det der.
Men...
man kan også tage den for meget med ro. For lige pludselig måtte vi erkende, at der var mindre end to måneder til. Og en meget lang to-do-liste, som ikke udfylder sig selv. Så der er blevet vinget af de sidste par dage, inden nyt arbejde starter i næste uge.

Brudekjole til skrædder - tjeck! jukebox - tjeck! Brudepigekjole - tjeck! øl- og vandkølere - tjeck! Sylte grotesk mængde syltetøj til morgenmad til 60 mand - tjeck!


I dag skal Senior og Junior ekviperes til den Store Dag. De bliver rasende smarte - mine drenge!

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse du har oplevet - dejligt at lege turist i sit eget land. Og det bliver spændende med jeres store dag!

    SvarSlet
  2. Så er du i live. Jeg troede først at bloglovin var gået kold, fordi du ingen nye indlæg havde :)

    SvarSlet