lørdag den 15. september 2012

Moster Munter - nu med andet navn...

Take 1:
Jeg går i 6. Der er højt hår på tapetet - og hængerøvsbuksen var på mode for første gang. Vi sad i frikvarterene og øvede i at lave den fedeste underkradser. Bare så vi var klar - når berømmelsen lige om lidt ville vældte ind over os.

Take 2:
Nu er man så 36. Og jeg øver igen på den der underkradser. Ikke fordi jeg ligefrem forventer noget fame skylle ind over mig. Men mere fordi jeg nu i en uge har heddet noget andet. Som i Fru Laulund.

...

Det bryllup var FANTASTISK! Og jeg sidder virkelig i skrivende stund og holder mig selv godt i nakkeskindet. Ellers bliver dette indlæg alt for rosenrandet og lyserødt. For det bryllup var lige som vi havde håbet.
Det var den sidste sommerdag inden efteråret foralvor kom baldrende med regn og rusk. Det var høj himmel, stjerneklar og en måne der spejlede sig i vandet ved Juelsminde. Der var en feriekoloni fyldt med dejlige mennesker. Og en hoben rørende, sjove og gode taler. Og vilde mængder lækkert mad. Og så var der ham her og  ham her:


Og hende her...
Og vielsen var højtidelig. Også selvom den blev gatecrashed af et par turister, der lige ville have en ekstra en på opleveren, nu de alligevel var i Jelling. Og også selvom præsten kom til at tilspørge Anders Lavland i stedet for Anders Laulund.
Og nu er det så jeg skal hive i den mentale håndbremse inden  det hele bliver for sentimentalt. I stedet smider jeg lige en hoben fotos i hovedet af jer.




2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke - sikke et dejligt indlæg!

    SvarSlet
  2. Hvor er I smukke og hvor lyder det hele bare fint. TILLYKKE først og fremmest med hinanden men også med at I er mennesker der formår at gribe glæden. Kram.

    SvarSlet