tirsdag den 20. september 2011

Uglerier

Jeg har på fornemmeren at de kære vejrguder har det med deres regndepoter, som landmændene har det med deres gylletanke fortiden. De er bare SÅ angste over ikke at kunne nå at få dem tømt inden 1. oktober. Det regner jo ikke bare. Det høvler jo ned hele tiden. Så min trang til lune septemberdage og spejderkække gåture i natuen må pt. vente. Og så er det jo godt, at der er folk derude som får gode ideer og gerne deler. Marina omme på Badut havde fået den fine ide med familieugler.Og da jeg så ovenikøbet synes at Anne Sofie Holms ugler er svært fine, var jeg ikke sen til at lade inspirationen blive til handling. For når regnen siler, må der råhygges indendøre.

Ungerne ville heldigvis gerne lege med .....


Og her er han så.... Han får lov at hænge på døren i stuen lidt.

1 kommentar:

  1. Jeg holder helt bestemt af spejderkække skovture :-) ! Men at sysle indenfor- dét er nu også dejligt :-)

    SvarSlet