torsdag den 9. februar 2012

Jeg er ikke ret god til...

... det der med, at ens unger ind i mellem bliver syg. Jeg er på jobbet. Anders er sammen med Liva derhjemme. Og sandt at sige - så går det da ikke forrygende med koncentrationen. Heldigvis har jeg ikke lavet eklatante brølere endnu. Ikke noget med kvajekager til hele klassen. Men jeg kan godt mærke, at hjertet ikke er helt med i dag.

Liva græd over, at hun nok går glip af skolefesten. Og det er surt og synd for Liva.

Om jeg græder over, at jeg ikke skal sidde i en hal og se en flok fremmede unger synge sange en hel time, med halvlunken the i et plastikkrus i den ene hånd og en overtræt Lillebror i den anden? Naaarh!

Men det er altså synd for hende her:

3 kommentarer:

  1. Det er synd for hende..God bedring med hende..;-D

    SvarSlet
  2. Jeg må indrømme at jeg forstår dig:-)
    God bedring :-)

    SvarSlet
  3. Jeg forstår dig så godt - rigtig god bedring med Liva!

    SvarSlet