mandag den 14. maj 2012

Mandagstema: Maj


Der er så mange ting jeg elsker ved Maj. Et af dem er at bøgene springer ud. Jeg elsker når turen ind gennem Grejsdalen bliver til en lysegrøn tunnel. Jeg elsker, når fuglene begynder at synge. Og når frugttræerne i haven står i blomst.

Og så ELSKER jeg morsdag! Hurra for den anden søndag i maj - som var i går. Ungerne og Anders var inde at købe den i lørdags, mens jeg sad på Cafe. I går fik jeg så den gave de helt selv havde valgt. Køkkenredskaber til at hygge i køkkenet med, maling til mine lærreder og et mini-USBstik til alle mine nørklerier ved compturen. Der ramte de altså mange af morens interesser ret flot!



Og de fik skam også pakker. Husets farmor sendte disse. Så maj blev også lig med glade unger og leg ud over hele stuen!


7 kommentarer:

  1. Deilig morsdag og presenter til liten og stor,
    men jeg håper - mest til mor.
    Ha en fin mandag.

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/14/mandagstema-mai/

    SvarSlet
  2. Maj måned er bare små smuk! Sikke nogle dejlige gaver du har fået, og børnenes hæklede dyr er slet ikke til at stå for.

    SvarSlet
  3. Jeg kan kun være enig- Maj er skøn og Mors dag en rigtig dejlig opfindelse :-)

    SvarSlet
  4. Så koselig med de fine og rette gavene til morsdagen! Litt rart det der, vi hadde morsdag i februar.
    Fine gaver til barna! Flotte Mai-bilder! Herlig når det blir grønt!
    -Margit-

    SvarSlet
  5. Å hvor fint. Hos os har vi aldrig været særligt gode til at holde mors dag (eller fars for den sags skyld) men min ældste datter har gennemtrumfet at jeg skal fejres lidt med blomst og medalje. På den måde føler jeg det faktisk som en helt særlig ære, netop fordi hun gør det af kærlighed. På samme måde synes jeg at der ligger megen kærlighed i at din familie har valgt netop de gaver der viser at de kender dig.

    Og så elsker, elsker, elsker jeg også bare Maj. Normalt er jeg sådan ret tilgivende når vejret nu ter sig som vejret gør men jeg kan mærke at NU trænger jeg altså til at Maj smiler inden foråret er helt forbi.

    SvarSlet
  6. Koselige bilder,mye fint har du fått til morsdag,kjekt at få presanger.Ønsker deg en fin uke KLEM:=)

    SvarSlet
  7. Det er herlig å stå opp om morgningen og høre fuglene synge, og det gjør de heldigvis selv om det er kaldt og vått i mai :)

    SvarSlet