torsdag den 24. maj 2012

Mælkebøtter og strækmarch





Marken lige på den anden side af hækken er overstrøet med hvide dunbolde for tiden. Det ser meget smukt og poetisk ud i aftenlyset, når solen er på vej ned. Og specielt når svalerne leger lige hen over dem. MEN det er så også fuldstændigt udelukket at vi nogensinde får en mælkebøttefri have. Det gør nu heller ikke så meget, jeg er ikke mælkebøttefacist.

Hvis nogen for øvrigt skulle spotte Yngste et sted i sommerlandet, i gang med noget der minder om preusisk strækmarch - så er det ikke fordi han har anlagt en forkærlighed for det tyske.

Han har bare fået nye sandaler. Og de blinker rødt i hælen, når man tramper. Så pt. tramper han sig vej gennem verden.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke billeder! Jeg har lige kørt gennem det danske sommerland og set græsmarker med de dejligste mælkebøttefrøstande - dog i fuld sol. Ja, jeg kan lige se den søn for mig :O)

    SvarSlet
  2. De er nu fine, mælkebøttemarkerne, men må gerne holde sig fra min have :)

    SvarSlet