mandag den 4. juni 2012

Slutspurt

Jeg vil slet ikke begynde på, at skrive noget med min tendens til klatbloggeri.

Jeg vil heller ikke komme med noget "Hu-hej-så-travlt-jeg-har".

Det har jeg gjort før. Tiden flyver afsted og vi halser bagefter. Det førte os blandt andet forbi årets Jelling Musik Festival. Hvor vi fik hørt en masse musik, fik en masse sol og det var så skønt så skønt. Men kære Ozzy (som i Osbourn) man må gerne gå på pension, når man er nød til at klamre sig til mikrofonstativet for ikke at vælte, når man headbanger!
Ungerne var ikke med i år. Og det var nok meget godt. For der var den onde hylme mange mennesker med i år.

Vi har heldigvis også haft tider til afslapning og til hygge med ungerne. Liva har fået en forkærlighed for gåture med moren. Så skal kameraet luftes og verdenssitationen vendes. Vi går af den samme rute. Først til venstre ned til legepladsen og det høje, høje klatrestativ.



Og så går turen den anden vej, forbi Huset i Flækken og hele vejen over til kirken. Her skal der så tales lidt om alt mellem Himmel og jord og om gravsten og sjove navne. Og i denne weekend skulle der også hoppes. Det kom der disse her ud af:




Maj forsvandt så pludselig. Hun var nu lidt kold og lidt blæsende til at starte med, men jeg skal da love for at hun sluttede af med et brag. Juni har jeg det lidt ambivalent med. Jeg glæder mig på den ene side til sommerferien med min familie. Men på den anden side så markerer udgangen af måneden også den endelig afsked med 25 dejlige, entusiastiske og livlige unger, jeg har haft den glæde at undervise siden oktober. De vil blive savnet, selvom det bliver GULD at blive efterskolelærer!

1 kommentar:

  1. Sikke nogle dejlige billeder - den slags gåture husker jeg med min far, da jeg var barn, hvor vi også talte om alt mellem Himmel - han fortalte bl.a. om stjernerne, om gravsten og sjove navne. Hvor bliver det spændende for dig at begynde som efterskolelærer!

    SvarSlet