fredag den 15. juni 2012

Fesen skulderskade

Og så var der stilhed igen...

Denne gang dog mod min vilje. Jeg ved ikke om det er fordi man nærmer sig 40 og kroppens reservedele er ved at være slidte. Eller om det bare skyldes god gammeldags bad luck. Men min højre arm og skulder er skadet. Beskadiget muskel i skulderen og flere forstrukkede ledbånd.

Og hvordan gik det så til?
Ja her ville det være fedt at kune diske op med et eller andet cool. Som: jeg var ude at gå i skoven. og så kom der en vred tyr, som jeg var nød til at fiksere.
Sandheden: jeg skulle bare tage en kasse ned fra øverste hylde i håndarbejdslokalet, da det sagde SMÆK i skulderen.

Armn det er da det mest fesne.... At der ikke skal mere til. Selvom jeg stadig  har ondt og musklerne ofte kramper i armen, så kan den atter bruges så småt. For hold nu ferie, hvor man er afhængig af den der højre arm.

Det ser f.eks pænt spændende ud, når jeg skal skrive på tavlen med venstre. Moster Munter 6 år! Og det der med at smøre madder med venstre - det er da helt hen i hegnet. Det ender med en masse rugbrødskrumme-smør-smadder.

Så hip hurra for at højre arm så småt er ved at komme sig igen. Selvom diverse personer inden for lægestanden siger, at det kan tage op til en måned før der er fuld førelighed igen. Men jeg kan da allerede bruge den til f.eks at skrive på computer med. For kun at skrive med venstre - sorry - men det orkede jeg ikke. Det tog en E V I G H E D!

Mens jeg har været ufrivilligt blogtavs, så har der været åbningsfest for Flækkens nye multiplads med det stor svulstige navn: Kildeparken. Det var med silende regn, søde spejdere, flotte kager, taler og jazz.




3 kommentarer:

  1. Ha ha ha (ups, noget med at man ikke må grine ad andres ulykke). Det lyder ca. ligeså fesent som dengang jeg forstuvede nakken (seriøst, det gjorde jeg!) ved at tørre mit hår med et håndklæde...

    God bedring
    Kh

    SvarSlet
  2. Uha, rigtig god bedring - det er dejligt at det går fremad! Ja, der kan nemt ske noget!
    Hvor ser det hyggeligt ud til jeres komsammen i Kildeparken.

    SvarSlet
  3. Uh, det der med reservedelene og alderen er SÅ rigtigt - og skræmmende...

    SvarSlet