onsdag den 5. oktober 2011

Overload

  • Rundboldbattene ligger inden for døren ved lærerværelset
  • Hende den lille med hårbåndet hedder Ellen og ikke Alberte
  • Man skal som ny tage de kopper, der ikke står noget under bunden på.
  • depotet ligger i kælderen ved siden af den gamle kantine
  • Der er teammøde hver onsdag
  • Og så er der rød, gul og brun klynge
  • Og der er Hebba, Amin, Haddi og Mads A
  • Og.....
Ny job. Nye info... I hobetal. Og jeg er ikke sikker på, at alle informationer havner på de rigtige hylder. Har det som om mit hoved er et lager med rod på hylderne. Om natten drømmer jeg sindsyge drømme, hvor alle informationerne er kogt sammen til en pærevælling.

Venter på at en eller anden IT-mand med store briller og busket hår  kommer og diskfragmenterer min hjerne. Den trænger svært!

3 kommentarer:

  1. Måske du bare skulle lade nogle af informationerne suse ind ad det ene øre og direkte ud af det andet ;-)
    Eller bare lade dem ligge og rode derinde i hovedet til du MÅSKE får brug for dem engang. HVIS du får brug for dem, finder du dem nok frem igen...

    SvarSlet
  2. Det er altid hårdt at starte et nyt sted, men heldigvis er hjernen jo sådan indrettet at tingene lige så stille og roligt falder i hak på den helt rigtige måde og lige pludselig kunne det jo slet ikke være anderledes.

    SvarSlet
  3. I har jo helt sikkert ret. Det falder da nok på plads til sidst. Jeg må bare være tålmodig. Og det er ikke altid min stærkeste side ;o)

    SvarSlet