tirsdag den 11. oktober 2011

Rumkunst

Vi har føjet endnu et kunstværk til samlingen. Liva og Noah er et par udprægede tingfindere. Og de er ikke sene til at omsætte de fundne skatte til nye ting.
(Kan lige i en bisætning nævne Noahs nyeste samling. Pinde! Dem kan man ikke få for mange af. Han har et halvt dusin med hjem i snit per dag. Inden dette skoleårs udgang er vi vel oppe på et par rummeter. Og de er da også rare at ha.)

Noah har i børnehaven begået denne værk:


Værket hedder "Rumraket". Og det er da i øvrigt helt overflødigt, at jeg skriver dette. For det er da tydeligt for enhver beskuer!

Man skal i øvrigt tage síg i agt for den anordning, der sidder på toppen af raketten  Den der ganske lumsk ligner en tom flaske. Det er det ikke. For som kunstneren Noah siger:
... det er en laser, og den kan skyde helt vildt og så blir du altså død!

- så er I advaret.

Jeg er stor fan af alt havd ungerne fabrikerer. Elsker at høre deres tanker omkring det. Og denne her er ikke en undtagelse. I LÅÅÅVE IT som Ole ville sige.

3 kommentarer:

  1. Det er så dejligt, når vores unger bruger deres fantasi - skøn rumraket din søn har lavet :-)

    SvarSlet
  2. Sikken skøn beskrivelse. Som regl er det det allerbedste ved de fantafantastiske ting ungerne kreerer. Hav en fantastisk efterårsferie.

    SvarSlet
  3. madame: Jeg er også helt vild med den!

    Marina: han er ret produktiv for tiden og jeg skynder mig at skrive alle hans beskrivelser ned - for de er altså helt skønne. God efterårsferie til dig også!

    SvarSlet