mandag den 21. november 2011

Eksotisk

... er ikke just det, man tænker, når man kaster et blik ud af vinduet lige nu. Kigger man ud, er det nærmere et studie i gråtoneskalaen.

Men derfor - eller måske netop derfor - kan man godt længes efter noget lidt mere eksotisk. Eksotisk som i f.eks Sydpå. Så derfor mindes jeg da lige Mallorca i dag. Hvor det var et studie i hele farvepaletten.
Og hvis ikke denne fisk er eksotisk, så ved jeg da snart ikke. Den er i øvrigt at se i Palma Aquarium, hvis man er i det nabolag.

9 kommentarer:

  1. For et flott landskap! Ikke akkurat det jeg fobinder med Mallorca men så har jeg heller aldri vært der.

    SvarSlet
  2. Jeg får desverre ikke opp det første bildet, men likte veldig godt bilde av den blå fisken..den var virkelig eksotisk. Flott bilde :0)

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    Flot billede du har taget.
    Ønsker dig en god mandag aften.
    /Hanne Bente

    SvarSlet
  4. Finns nog en hel del i naturen på Mallorca som för oss kan anses som exotisk. ;-)
    Fisken är tydlig, den exotiska fisken hittar vi inte i våra vatten här uppe i Norden!
    Då skulle jag bli häpen. ;-)

    SvarSlet
  5. Hva heter fisken? Eksotisk utseende har den i alle fall :-)

    Ha en fin kveld

    SvarSlet
  6. Skønne eksotiske billeder, jeg er også ret vild med Mallorca og Spanien.. Vi er lige kommet hjem dernede fra. Hav en god aften

    SvarSlet
  7. Fisken var riktigt vacker!

    SvarSlet
  8. Fisken är verkligen exotisk.

    SvarSlet
  9. Mormor: På dansk hedder fisken en dragefisk. Jeg er ret glad for at den ikke er her i norden.

    SvarSlet