mandag den 26. marts 2012

Mandagstema: Nyt liv



Det er måske ikke en videre original tolkning af emnet: nyt liv. Men tilgengæld er det, det som, fryder mig mest pt. Foråret. Og det nye liv buldrer op af jorden udenfor. Vores have ligner en ruin for tiden og venter på, at vi fortsætter haveomlægningen. Men når forårsblomsterne brager op af jorden og perlehyacinterne spreder et blåt tæppe, så lader jeg mig gerne distrahere. Så ser jeg ikke helt alle de grimmere detaljer, der råber på handling.

6 kommentarer:

  1. Super flot bidrag,der summer af nyt liv :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. det er nyt liv for mig- forår og alt gror og forandrer sig :-)

    SvarSlet
  3. Det er så dejligt at se nyt liv i naturen. :-)

    SvarSlet
  4. Flott bilde! Alt står og venter på å folde seg ut nå.

    SvarSlet
  5. Nydelig. Det spretter frem, både her og der.

    SvarSlet
  6. Smukt :-) Det gælder nemlig om at fokusere på alle de små forårsplanter, der pibler op af jorden lige nu.

    SvarSlet