mandag den 30. april 2012

April highlights

Hold nu helt ferie hvor jeg dog klat-blogger for tiden. Det er ikke fordi, der ikke er noget at fortælle. Det kniber bare med tiden... Der arbejdes en del. Og der nydes unger. Og der siddes ikke ret meget foran en computer. Og når jeg har siddet ved den, så er det fordi der var nogle bryllupsinvitationer, der ikke lavede sig selv.
Men altså her er da lidt af det, der er sket:

Da Givskud Zoo var lukket en uges tid og vores indre barometer stod på zoo, så smuttede vi til Skærup Zoo. Ungerne nød det i fulde drag. Moderen havde svært ved at abstrahere fra burenes størrelse og kunne da godt have ønsket dyrene nogle bure, der ikke strammede helt så slemt over skuldrene!
Et par indbyggere i Skærup Zoo.
 
Vi besøgte skam også Vejle Brandstation. Og der blev set på stooore biler og sprøjtet med MEGET vand. Og til ungernes store fryd, blev det også til en køretur i et af de store bæster! Med udrykning. Og når man er en 4 årig, der sidder trygt på moders skød, så er det altså fryd og fantastisk med dyt og båt! Og så duftede det da så fint af ålerøget spejepølse på den station - mente Yngste og Ældste.

Og så åbende Givskud endelig igen. Og ham her ville heldigvis gerne med! Og iiih hvor var det fedt at se alle favoritterne igen! Desværre havde über-favoritten hangorillaen Samson skruet sin mås helt ind i et hjørne af deres stald og nedlod sig ikke til fotografering. Så I må nøjes med disse skønheder!

Det var så min April i highlights. Håber din har været god!

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse spændende I har oplevet - jeg er sikker på, dine børn har moret sig herligt. Skærup Zoo og Givskud ville også lige være noget for mig!

    SvarSlet
  2. Tja, vi kan ikke nå det hele og jeg forstår dine protieringer :-)

    SvarSlet