tirsdag den 10. april 2012

Så vandt man da lige lotteriet...

... eller hvordan man gaflede sig drømmejobbet!

Da jeg i sin tid droppede multimedievejen og begyndte at studere til degn, var det med efterskolen som mål.

Men i disse tider, hvor man kan fodre svin med arbejdsløse nyuddannede lærere, så er der rift om jobbene. Kender flere der må hutle sig igennem med 2 måneders vikariater. Så derfor føler man sig ekstra super deluxe heldig, når appelsinen falder ned i ens egen turban.

Jeg har fået mig et årsvikariat ved Ågård Efterskole. En superfed skole. Og endelig fik man foden inden for efterskoleverdenen.

Hr. forstander ringede en lørdag formiddag og kaldte mig til samtale søndag morgen kl. 8.30. Næste dag var jeg nede og underskrive kontrakten.

Så nu er der ro på.

Håber alle derude havde en god påske.



Som I kan gætte var min toppen!

1 kommentar:

  1. Tillykke! Hvor er det dejligt for dig - og rigtig flot at det gik så hurtigt!

    SvarSlet