tirsdag den 6. december 2011

Lad mig da så lige introducere....

... svinene!

De fylder ikke meget på bloggen. Faktisk har de ind til nu ikke fyldt en tøddel herinde.

Tilgengæld fylder de i huset. i hvertfald i lydbilledet!

Lad mig da så introducere de to herrer:

Frederik

Og Pjuske

Og jeg ved godt, at man normalt kalder dyr for de umælende væsner. Men det har man så liiige glemt at informere Marsvinene Der Aldrig Bliver Mætte om.

BUUUUIIIIIIIII! brøler de! Hver eneste gang jeg pusler med noget i køkkenet. For det falder dem ikke ind, at jeg har andet at lave end at slæbe fodder til dem på første salen. Så rasler der en pose, er der da sikkert godter i farvandet. BUUUUIIIIII!
De der BUUUUIIIIII kan også varieres fra det indsmigrende til det voldsomt insisterende. Det er for eksempel ret nemt at høre når Pjuske egentlig siger: "Hvad dælen nøler du for tumpe, få så gang i de skinker og hit med noget spiseligt. PRONTO!"

Det er for øvrigt også Pjuske, der er den mest private af dem. Lige som de kongelige vil han ikke fotograferes spisende. Og han tager den skridtet videre. Han vil slet ikke ses spisende. Så han flår sit plastikbur af væggen og møffer det hen over madskålen.
På den konto er Frederik er bare rendyrket klammo. Han pisser på salaten, skider i madskålen og hyggefælder overalt.

1 kommentar:

  1. Haha, skøn beskrivelse af de små grislinger :-) Det minder mig om, at vores Sofus kender alle lyde i køkkenet, og han ved præcis, hvordan posen med foder lyder ;)

    SvarSlet