lørdag den 31. december 2011

Hovsa og godt nytår!

En ting er gode intetioner! Noget andet er realiteterne.
Jeg havde de bedste intentioner. Jeg skulle da bare skrive så meget i ferien.

Men så blev det jul. Og nogen skulle jo spise deres egen vægt i julemad. Cirka.
Og så skulle der lige hygges. Og så gik der en halv ferie. Hovsa.

Men vi lever endnu ude i flækken. Her i ferien fik jeg rigtigt padlet rundt i nostalgiske vande. Ungerne og Anders fik set de steder jeg boede som barn. Og ungerne blev også hevet med op i Fægteborg Plantage. Min barndoms skov, hvor jeg legede som barn. Før vi flyttede. og gik lange ture ... efter vi flyttede.

Jeg havde ikke været der i ca. 17 år. Og jeg ved ikke om det bare var mig - men den var da vist skrumpet! Og træerne var blevet tårnhøje. Den elskede udsigt fra blåbærhøj var væk. Men det blev til flere gode fotos. Og de kommer her med ønsket om et godt nytår til alle!


På vej ned i Dybdal - ned og finde skatte som afgnavede kogler egernerne havde smidt.

Og udsigten over Ekkodalen var væk. Før var der fri udsigt til sandgraven. Nu er der glimt til nyanlagte huse!

Godt 2012 til alle!

1 kommentar:

  1. Godt nytår til dig! Det lyder som en dejlig udflugt, du tog familien med på - en tur til barndommens land.

    SvarSlet