tirsdag den 3. januar 2012

SMASK....

... Nårh er det bare dig Nemesis, din gamle krage! Så kom du forbi igen.

Og denne gange var det så lige paybacktime for alle de gange mine forældre henslæbte lange eftermiddage på mit værelse. Mens vi ryddede ud i mine bunker og skatte. For nu er det nemlig mig, der er moren. Og så var det jo mig, der skulle forhandle.

Om A L T I N G!

Også om hvorvidt de der sko, man ikke har kunnet passe siden man var 4, nu også skal blive i klædudkassen. Og den der prinsessekrone, der er gået i stykker 4 steder. A L T kræver forhandlinger. Så jer, dernede i mellemøsten. Har i noget fredsmælerhalløj der skal skæres, så ringer I bare. Jeg er i skarp træning.

Lige nu er der halvlej.

Og så skal vi i gang med Noahs bunker. Og var det hårdt inde ved Liva. Så er det vand ved siden af dette. For han gemmer ALT! Også indlægssedlerne fra Kinderæggene.

Pyyyh!

4 kommentarer:

  1. Du smider ikke indlægssedlerne ud ... Faren

    SvarSlet
  2. Haha, kender den der nemesis :-) God fornøjelse med oprydningen!

    SvarSlet
  3. Lover amager halshug at frede samtlige indlægssedler. Også dem fra kinderæggene. For de er jo vildt vigtige kan jeg så også forstå på sønnen!

    SvarSlet
  4. Af samme grund har jeg mangen en gang klaret den der basis smid-latterlige-gamle-og-helt-ubrugelige-ting-ud alene; as in når børnene ikke lige så det. Efterfølgende har de så hjulpet med at rydde lidt småting ud og rYdde op bagefter.
    Alle er glade og ALDRIG har nogen af dem efterspurgt noget af det, jeg har smidt ud (...heller ikke gemalen, hvis der i skyndingen er smuttet noget at hans håbløse samlergrej ud. Hvilket jeg bestemt ikke vil afvise ;-) )

    SvarSlet