fredag den 27. januar 2012

Intet nyt fra vestfronten.

Eller fra dynebjerget. Jeg sidder i midten af bjerget, med en kop the og ser ud på Winter Wonderland lige uden for.
Jeg venter en del i disse tider.
Venter på at lægen åbner.
Venter på at apoteket skaffer mig de fornødne medikamenter.
Venter på at apoteket åbner.
Venter på at kvalmen letter og smerterne pakker sydfrugterne og fiser hen hvor peberet gror.

I morges ventede jeg atter her. På at apotekeren skulle få trillet nogle piller.




Og lige nu venter jeg på at jeg skal hente Pigen Med De Smukkeste Blå Øjne.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring - godt du har de smukkeste blå øjne til at muntre dig op på Vestfronten!

    SvarSlet
  2. Øv og god bedring, og det er nogle skønne blå øjne..;-D

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord. Og hurra - endelig virker medicinen og jeg har det bedre. Halleluja!

    SvarSlet