fredag den 6. januar 2012

engleparade.....



Det kan godt være, at julen nu definitivt er ovre. Det er Helligtrekonger - og dermed også skæringspunktet for hvornår juletræet plejer at blive ribbet.

Men jeg er blevet en softie på mine gamle dage. For disse her. De er altså fredede endnu. Og engle er da heller ikke super-julede, vel?

I kan nok regne ud, hvem kunstnerne er....
Jeg her to er mine favoritter. Noahs med natbuksestof og Livas Hippieengel.
Så her i huset varer julen altså lige til påske!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - jeg kan bestemt godt forstå, at englene ikke skal pakkes væk :-)

    SvarSlet
  2. Englene er her hele året !
    Og disse to er da de dejligste :-)

    SvarSlet
  3. De er fine.
    Vi har også en helårsengel hængende -- med kun ét ben :-)

    SvarSlet