torsdag den 26. januar 2012

God Morgensol

Jeg kan ikke lide brokkeblogs.
og jeg vil ikke selv ha' en.
Så derfor er her lidt tavst for ord for tiden. For jeg skranter. Og det gør ondt.
Men derfor kan man jo godt nyde det smukke her i livet.
Og derfor sad jeg ved Tirstrup Strand denne morgen og så solen stå op, mens jeg ventede på, at lægen skulle åbne.









Koldt var det. Men smukt! Og jeg var ikke alene. Ham her gjorde mig selvskab. Han var ikke videre snakkesalig. Tilgengæld var han sulten.

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlig billeder du har taget! Du må gerne brokke dig, men jeg ved vist godt, hvad du mener - nogle steder er det kun brok, folk fornøjer omverdenen med.

    SvarSlet
  2. ØV. Jeg håber de snart får fundet den helt rigtige løsning (mindre snak og mere ægte lægeindsats) så du kan komme i top form igen. MASSER af kram.

    SvarSlet
  3. Madame: Fuldstændig rigtigt. Det er netop den der slags åh-jammer-og-klage-blogs jeg mener!

    Marina: Takker for de søde ord.

    SvarSlet
  4. Jeg er heller ikke til brok, men tror nu det er sundt engang imellem at slå en bøvs, bare det ikke er hele tiden...Smuk solopgang at vente sammen med, håber du får lidt hjælp så du kan komme i form igen...;-D god bedring..

    SvarSlet
  5. Rigtig god bedring !
    Og kærlige hilsner fra een, der føler hun er ved at forvandle sin blog til en en brokkeblog.....
    Ups !- :-)

    SvarSlet