fredag den 13. januar 2012

Hu hej som det går...

Der sker ikke så meget herinde på bloggen....

Det er ikke fordi, der ikke sker noget. Nærmest tværtimod.
Tingene står kø lige uden for døren og venter på at ske!

Så når der er tavst herinde, så er det fordi jeg har travlt med at lave noget - ude i verden.
En af mine kolleger har måtte smide håndklædet i ringen og er gået hjem med stress. Vi andre skal jo så dække hendes timer. Og vi får da en klækkelig betaling.
Men den ekstra arbejdsindsats kan da mærkes på energikontoen.
Min konto melder weekend! Det er mit skema så ikke helt enig i. Så jeg må holde ud lidt endnu.

Og så skal jeg hente min børn. Jeg er bagud med kram og kys.

1 kommentar:

  1. Stress er en frygtelig tilstand - tanker din kollega! Og når du har over skud, 'ses' vi igen ...

    SvarSlet